نوشته شده توسط : shbi
 

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده . كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.

کشتی یونانی کیش

 

مطالب مرتبط :

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 درخت سبز کیش

 آبهای سطحی به نقاطی از بخش شمالی در پایان طولانی ترین مسیر آبرفتی باستانی جزیره كیش به دره پرتغالی‌ها مشهور است سرازیر می‌شود، این منطقه دارای سرسبزی خاص و زیبایی است. در کنار یكی از قدیمی ترین درختان لور جزیره، مجموعه درخت سبز كیش تاسیس شده است.

فضای سبز محیط ساختمان‌ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌رو، منطقه های شمالی كشور را به یاد می آورد . از علتهایی كه بازدید کنندگان و گردشگران تور کیش را به این نقطه جذب می کند، جذابیت و زیبایی درخت سبز می باشد.

 كهنسال‌ترین درخت سبز، درخت (لور) جزیره كیش می باشد و  بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. درخت سبز كیش روی شاخه هایش ،با نخ یا پارچه گره هایی وجود دارد كه در نگاه اول درخت را به نوعی مقدس نشان می دهد. برخی از مردم بر این اعتقاد هستند که درخت سبز كیش شگون دارد و به همین علت برای برآورده شدن خواسته هایشان پارچه هایی به شاخه‌های آن می‌بندند.

درخت سبز كیش با آلاچیق‌های زیباو جالب و مکانهای متعدد برای پختن كباب و استراحت می باشد ، بازدید برای مسافران و گردشگران تور کیش رایگان می باشد و مسیر های عبور در پیاده رو با چراغ‌هایی به شکل فانوس در محیط همیشه سبز و گل های كاغذی رنگارنگ و زیبا، طراحی و دیزاین شده .در این منطقه امکاناتی از جمله : رستوران فصلی و بوفه ، نمازخانه و سرویس بهداشتی هم مهیا کرده است.

در نزدیکی دو منطقه جذاب و زیبا و مهم گردشگری كیش مجموعه درخت سبز واقع شده است که دارای دو درب ورودی می باشد. یكی از درهای این مجموعه با ورودی جاذبه گردشگری شهر باستانی و قدیمی حریره  و درب ورودی دوم در نزدیکی آب انبار سنتی واقه شده است. بعد از چند دقیقه پیاده روی می توانید از آب انبار سنتی و جاذبه های شهر باستانی و قدیمی حریره در نزدیکی مجموعه درخت سبز می توانید بازدید کنید.

 از درختان معروف در جزیره كیش انجیر معابد یادرخت لور می باشد. این گونه درخت در بخش های جنوبی ایران رشد می کند. پوست کهنسال درخت لور و ریشه‌هایش و برگ‌ها که از تنه اصلی درخت آویزان شده است، این درخت را از دیگر انواع درختان جدا کرده است. ریشه این درختان به شکلی رشد می کند که مانند چتر بر روی زمین سایه می اندازد و شاید تا چند 100 سال عمر داشته باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش دارای امكانات تفريحي از جمله قايق هاي پدالي ، قايق هاي پارويي،قايق هاي ماهيگيري، جت اسكي، تجهیزات غواصي ، سه چرخه هاي آبي، و قايق هاي جالب كف شيشه‌اي كه مسافران و گردشگران تور کیش از دنياي شگفت انگيز آبزيان بسیار دیدنی خليج فارس بازدید می کنند. اسكله تفريحي کیش مجموعه جالب و جذاب می باشد که در نزدیکی چند مجموعه تفريحي واقع شده است و مورد استقبال و توجه خانواده ها و گردشگران است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

مطالب مرتبط :

 

 

 

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بين المللى پانيذ کيش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

babzar pars khalij kish
بازار پارس خلیج کیش دریک طبقه واقع شده و به علت دوری از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه می کند .خرید از بازار پارس خلیج کیش برای اقشار کم درآمدتر جامعه بسیار مناسب می باشد چون اجناس بازار پارس خلیج کیش خیلی ارزانتر از دیگر بازارهای جزیره است و تنوع اجناس هم زیاد می باشد . بازار پارس خلیج کیش در نزدیکی بازار عربها است. بازدید از این بازار حداقل برای یک بار هم برای مسافرین جذابیت خواهد داشت.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی



مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دبی


مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید الغریر دبی

مرکز خرید الغریر دبی


مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی


مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل گلدن ایچ 1 استانبول  چهار ستاره

هتل گلدن ایچ 1 استانبول

هتل گلدن ایج 1 استانبول فقط چند دقیقه پیاده روی با میدان تقسیم فاصله دارد.  هتل گلدن ایچ 1 استانبول از خدماتی مانند: خدمات ماساژ , سونا، حمام  تجهیز شده است. استخر روباز با تخت آفتاب نیز از دیگر امکانات هتل گلدن ایچ 1 استانبول می باشد . تریایی که در ایوان هتل واقع شده است، چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد. رستوران معروف و زیبا هتل با سرو انواع خوراکهای سنتی و ترکی لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. اتاقها مدرن و مجلل می باشد و به تجهیزات و امکاناتی مانند:  مینی بار و سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده است پاساژ تاریخی و معروف پر گل و گیاه شهر و موزه پرا تقریبا 20 دقیقه پیاده روی تا هتل گلدن ایچ 1 استانبول فاصله دارند. بخش قدیمی سلطان احمد، هشت km دورتر در مجاور بندر گلدن هوم قرار گرفته است.

هتل گلدن ایچ 1 استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل گلدن ایج 2 استانبول  چهار ستاره

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 استانبول در میدان تقسیم در مرکز فرهنگی و تفریحی شهر تاریخی استانبول، در مرکز منطقه تجاری واقع شده است. هدف هتل گلدن ایج 2 استانبول مهیا کردن محیطی آرام برای مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد که این شهر بزرگ و پر جنب و جوش به سبک سنتی خود میهمان نوازی می کند. میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند بعد از اتمام کار و یا گردش و سیاحت ، در باشگاه تندرستی ورزشی هتل استراحت نمایند و از حمام ترکی، ماساژ، سونا، امکانات و خدمات بهداشتی پوست نیز استفاده نمایند. به ورزش مورد علاقه خود در استخر سرپوشیده بپردازید و با تجهیزات و امکانات بدنسازی نیز برای تجدید قوا و تناسب اندام استفاده نمایید . هتل امکانات و خدمات رفاهی برای میهمانان معلول تور استانبول خود فراهم کرده است و میهمانان عزیز از سفر و اقامت خود در هتل گلدن ایج 2 استانبول لذت ببرند.

هتل گلدن ایج 2 استانبول

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدن ایج 1 استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 مطالب مرتبط :

 

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

 مطالب مرتبط :

 

 

 

 

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 

 مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.

 

 

 

 

 مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 مطالب مرتبط :

 

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

 مطالب مرتبط :

 

 

 

 

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 

 مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.

 

 

 

 

 مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی



هتل پالم دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی و در خیابان المطینه قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین فقط 10 دقیقه میباشد . اتاق های این هتل دارای تلویزیون با گیرنده ماهواره ، سیستم تهویه و همچنین یخچال میباشد . همچنین این هتل دارای باشگاه ، رستوران و اینترنت رایگان میباشد .

مطالب مرتبط :

 

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

 


هتل سیتی استار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در نزیک مرکزهای اداری و تجاری دبی قرار دارد. مسافت این هتل تا فرودگاه دبی تقریبا 10 دقیقه میباشد . هتل سیتی استار دبی شامل اتاقها و سوئیت های بزرگ شیک و راحتی است که برای رفاه مسافران تور دبی تجهیز شده است . خدمات این هتل برای مسافران تور دبی ترانسفر رایگان فرودگاهی میباشد . همه کارکنان این هتل 24 ساعته آماده خدمات رسانب به مسافران هستند . اتاقهای این هتل با سبک زیبا ، استاندارد و شیک طراحی و دیزاین شده است . همه اتاقها مجهز به حمام و سیستم الکترونیکی قفل در میباشند . همچنین هتل دارای باشگاه و 4 تریا  و رستوران میباشد

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی


هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی واقع شده است همچنین مسافت کمی تا آبنما ، بازار ادویه و طلا ، باشگاه گلف و همچنین فرودگاه دبی دارد که این از مزیت های این هتل بحساب می اید . امکانات این هتل شامل اتاقهای بازی مانند اسنوکر ، پینگ پنگ ، فوتبال دستی ، بازی بیلیارد و مرکز دندانپزشکی و مراکز خرید است . امکانات تفریحی این هتل نیز شامل برنامه های گشت شهری مانند تور دریا ، تور صحرا ، ماهیگیری با قایق های سنتی برای علاقه مندان میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

 


هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در موقعیت مناسبی قرار دارد و دسترسی به مکان های گردشگری از این هتل بسیار راحت میباشد . امکانات این هتل شامل استخر سرباز ، سونا ، ماساژ ، غواصی و خدمات نگهداری از کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانواده های عزیز میباشد . همچنین هتل دارای 318 اتاق لوکس و زیبا ، زمین گلف ، فروشگاههای گوناگون ، صرافی و اتاق جلسه مجهز میباشد . همچنین این هتل 4 ستاره در صورت خواست میهمانان تور دبی اتومبیل کرایه و ترانسفر فرودگاه را در اختیار آنان قرار خواهد داد . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را از قبیل بولینگ ، پرتاب دارت ، اسکواش ، بیلیارد ، بولینگ ، تنیس ، غواصی و اسب سواری را فراهم کرده است .

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول   پنج ستاره

marmara taksim istanbul

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول , اقامتی بسیار راحت را در میدان تقسیم و خیابان نویزاد و کنار ایستگاههای مهم و  اصلی حمل ونقل برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است. اتاقها لوکس و شیک و می باشد و  به چشم انداز زیبای شهر،  تلویزیون LCD و دکوراسیون مدرن، حمام مستقل و لوازم بهداشتی و با کیفیت تجهیز شده است. میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند به کاخ تاریخی دولماباچ پیاده بروند ،  پل بسفر و بازارهای معروف Tesvikiye و Macka به راحتی دسترسی داشته باشند. رستوران هتل که انواع مختلف غذاها و خوراکها و نوشیدنیها و سرو خوراکهای ترکی و سنتی و عثمانی برای میهمانان خود تدارک دیده است.  همینطور میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند از در رستوران های مختلفی که اطراف هتل می باشند لذت ببرند. هتل دارای مرکز بدنسازی و مرکز ماساژ و سلامت هم می باشد که میتوانید اوقاتی را در این مراکز برای تناسب انداب و کسب آرامش سپری کنید . همچنین هتل دارای خشکشویی و اتوشویی می باشد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مراتب باشید .

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

هتل شرایتون آتاکوی استانبول   پنج ستاره

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول ، در منطقه (آتاکوی مارینا) قرار گرفته است و به فرودگاه آتاتورک خیلی نزدیک می باشد و چشم انداز بی نظیر دریای مرمره را برای خود دارد. هتل اقامتی لوکس و مدرنی را به میهمانان خود ارائه می کند همراه با امکانات رفاهی در دسترس مسافرین قرار داده است.
اکثر سوئیت ها و اتاقهای هتل شرایتون ، به سبکی جدید تزئین و طراحی شده است و تجهیزات مدرنی برای خود اختصاص داده است. هتل دارای استخر های روباز و سرپوشیده می باشد . زمین تنیس و سالن تناسب اندام وبدنسازی نیز در هتل وجود دارد . در استخر آب گرم و سونا و خدمات ماساژ درمانی هتل می توانید زمانی را به استراحت بگذرانید. اینترنت پر سرعت نیز هتل برای خود و میهمانانش مهیا کرده است. رستوران هتل شرایتون با انواع غذاهای بین المللی و بومی آماده بهترین پذیرایی از میهمانان خود می باشد . بهترین مرکز تجاری شهر استانبول (کاروس ) و (گالریا) فقط در چند قدم با هتل شرایتون فاصله دارد و با 10 دقیقه رانندگی به منطقه فرهنگی سلطان احمد می توانید برسید و ترانسفری راحت را برای رسیدن به مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار مسافران و میهمانان تور استانبول قرار داده است.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر   پنج ستاره

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

در چند قدمی مجید یک لی و میدان تقسیم این هتل قرار گرفته است . خدمات ارائه شده هتل مانند : پارکینگ ,  سرویس رایگان اینترنت و امکانات دیگری که باعث آسان شدن گردهمایی های شغلی و کنفرانس ها و ملاقات ها می شوند می باشد. اتاق ها به سبک سنتی مبله شده اند و اتاقها بزرگ می باشد و هر اتاق به یک تلویزیون با گیرنده ماهواره ,  حمام مدرن و دسترسی به اینترنت می باشد. صبحانه هتل هرصبح به صورت سلف سرویس سرو می شود.  رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ سنتی ترکی را تدارک دیده است  یک قنادی  و یک تریا هم در هتل در نظر گرفته شده است.  هتل با فرودگاه آتاتورک  18 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران معلول تور استانبول در نظر گرفته است .

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()