نوشته شده توسط : shbi

 جزیره کیش

شهر زیر زمینی کاریز تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزيره را تامين میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.

شهر تاریخی حريره در کنار دفاتر و ساختمان هاي بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هكتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .

 


از دیگر جاذبه های جزیره کیش است که از این بنای زیبا کمتر یاد شده است و کمتر به این خانه عیانی توجه شده. خانه عیانی کیش به جا مانده از خانه های باستانی است که در زمانهای قدیم بیشتر در شهرهای کاشان و یزد بچشم میخورده است . خانه عیانی کیش بزرگ بوده و دارای وسعت زیادی میباشد .اثرهایی که از این خانه به جا مانده است این بنا مربوط به دوره ایلخانی می باشد.



در داخل محوطه پارك دلفين ها باغ پرندگان کیش با بيش از ۵۷ گونه پرنده شامل پليكان ، شترمرغ ، طوطي ماكائو ، انواع گوناگون لك لك ، توكان ، توركو، قو ، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي کمیابی مثل تمساح پوزه كوتاه  بدون تردید يكي از خاصترین مراكز نگهداري پرندگان در ایران است.


آدرس: جزيره كيش، پارك دلفين    تلفن:۴۴۴۵۲۳۷ 0764      فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764         ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي۲۰:۳۰

 

 کلوپ تفریحات دریایی کشتی یونانی کیش


این کلوپ تفریحی دارای جت اسکی ، بانانا ، شاتل ، قایق تندرو ، اسکی روی آب ، جت بوت ، قابق پاراسل ، ماهیگیری میباشد. علاقه مندان به تفریحات دریایی میتوانند به آدرس کیش، انتهای پارک کشتی یونانی مراجعه کنند.

 

پيست باگي كيش
 


پيست باگي جزیره کیش به طول 400 متر با ماشينهای 2 نفره، آماده سرویس دهی به باگي سواران در جزيره كيش می باشد. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنماهای حرفه اي و کار کشته و با موتور چهار چرخ ATV در جلو، باگي سواران را در مسيرهایی که دارای جاذبه های گردشگري میباشد مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني راهنمایی میکنند. مسافران تور کیش برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیقتر در این زمیه مي توانيد با شماره 9312737 0764 تماس بگیرند.

سافاری جزیره کیش


ثبت نام متقاضيان برای تورهای سافاري در اکثر هتل هاي کیش و مجتمع هاي تجاري و يا رزواسيون خود مجموعه سافاری انجام میشود به همراه با ترانسفر رایگان به مجموعه سافاری ، توقف بين راه برای استراحت و عکاسي ، دیدن غرفه هاي صنايع دستي ، صرف غذا و انواع نوشيدني ها در رستوران همراه با موسقي زنده  ، بازگشت به هتل بوسیله ماشین های ون و ميني بوس و خدمات ویژه VIP انجام میشود. 

 

سافاری جزیره کیش

 

سافاری جزیره کیش

  



 اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلیکیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان تعبیه شده است .

 

مطالب مرتبط: کیش ، تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور  کیش



:: برچسب‌ها: تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 

این جزیره یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان است و یکی از اصلیترین جاذبه های توریستی و گردشگری تایلند بحساب می آید. سراسر جزیره فی فی صخره های آهکی و سواحل شنی و غار های پنهان وجود دارد. فی فی که در ۴۸ کیلومتری پوکت قرار گرفته است، شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن به نام های فی فی کوچک "Phi Phi Lei" و فی فی بزرگ "Phi Phi Don " میباشد که جزیره کوچک ساکن ندارد ولی ساکنان جزیره بزرگ مسلمانانی هستند از جنوب تایلند. اصلی ترین جاذبه فی فی کوچک، غار بزرگی به نام " Viking Cave"  است که  مساحت آن ۳.۲ کیلومتر مربع میباشد که نام آن از نقش های روی دیوار غار انتخاب کرده اند. بخش های جنوبی این جزیره به دلیل وجود مرجان و عمق زیاد، برای غواصی بسیار مناسب میباشد .یکی از مشخصترین ویژگی های آن این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در این جزیره وجود ندارد. سفر با قایق پارویی Kayaking و صخره نوردی Rock Climbing نیز از یکی دیگر جاذبه های موجود در این جزیره زیبا میباشد .

 

این آکواریوم زیبا در 10 كيلومتري جنوب پوكت واقع شده است که شامل مجموعه اي کامل و بزرگ از ماهي هاي استوايي و لاك پشت هاي دريايي و مابقی جانداران دريايي میباشد را به نمايش گذاشته است.

 

 

 

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، گشت 1 روزه به جزیره مرجان میباشد. این جزیره که با پاتایا تقریبا ۷ کیلومتر فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید میباشد و هر رروز صبح لنج هایی به سمت آن حرکت میکنند و بعداز ظهر برمیگردند. مدت این مسیر با لنج حدودا ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری تقریبا ۱۵ دقیقه میباشد. محیط این جزیره بسیار آرام میباشد و سواحل آن بسیار زیبا بوده و آبهای آن پر از مرجان میباشد. گردشگران و مسافران در این جزیره می توانند با قایق هایی کف شیشه ای، به تماشای این مرجان های زیبا بپردازند. در این جزیره امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد . همچنین گردشگران میتوانند از غذاهای دریایی این جزیره استفاده کنند.

 

 

 

 

 

سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا در بانکوک تایلند روش جالبی برای دیدن جاذبه های ونیز شرق می باشد. این رودخانه دارای کانال های بسیاری نیز می باشد. صرف شام بر روی کشتی گراند پرل " Grand Pearl " در فضای آرام این رودخانه زیبا و به دور از هیاهو و شلوغی بانکوک، تجربه ای بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای مسافران تور تایلند است. این کشتی زیبا شامگاه از لنگرگاهریورسیتی " River City" حرکت کرده و پس از صرف شام با نور شمع وبا گذر از مناظر زیبا و عبور از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



این مجسمه نشسته بودا از یشم سبز ساخته شده است و با  لباسی از جنس طلا تزئین شده است. این مجسمه بودا در حال مدیتیشن دارای حدود 45 سانتیمتر بلندی است. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو در مجموعه گرند پالاس  قرار دارد.

 

 

 

 

 

 بازار شناور بانکوک Bangkok Floating Market  در 80km غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند.

 

 

 

 


مزرعه تمساح ها در 30KM بانکوک واقع شده است و در حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را دراراست. حیوانات دیگری مثل فیل، میمون، شیر و مار نیز در این مزرعه وجود دارند . موزه دایناسورها هم که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها است در این مکان قرار دارد. هر روزه نمایش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها در این مجموعه اجرا می شود.

 

 

 

 

 



باغ رز در 32KM غرب بانکوک قرار دارد و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود و گردشگران میتوانند برای تماشا به این باغ زیبا بروند.

 

 

 


مجموعه کاخ پادشاهی تایلند  Grand Palace  یکی از دیدنی بانکوک به حساب می آید که گردشگران زیادی را به خود جذب میکند تا از این مجموعه زیبا دیدن کنند. این مجموعه از ساختمان های مجلل که محل زندگی و سکونت پادشاهان تایلند از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 بوده است تشکیل شده.

 

 

 

 

 

 

 



معبد بودای خوابیده (Wat Pho) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند به حساب می اید که ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی تایلند می باشد. این معبد زیبا مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی استفاده می شود. بیشتر از هزار مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به دلیل وجود مجسمه بودای لمیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول چهل و شش متر و ارتفاع پانزده متر میباشد. این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس قرار دارد.

 

 

 

یکی از مجموعه جزایر اطراف پوکت جزیره جیمز باند استکه در فاصله 15 کیلومتری آن قرار دارد. این منطقه به این علت جیمز باند نام گرفته که یک بار راجر مور هنرپیشه آمریکایی در دهه 1960 در این جزیره در فیلمی از سری فیلم های 007 بازی کرد. در قلب این جزیره غار زیبایی وجود دارد و بازدیدکنندگان آن با سوار شدن بر کایاک ها (قایق های بادی ) لحظات خوشی را سپری میکنند. همچنین با گشت و گذار اطراف این جزیره صدها جزیره کوچک و بزرگ را خواهید دید.

 

مطالب مرتبط : تایلند ، تور تایلند ، , تایلند , بهترین تور تایلند , تور تایلند ارديبهشت 93  , تور تایلند ارزان 



:: برچسب‌ها: تور تایلند ، , تایلند , بهترین تور تایلند , تور تایلند ارديبهشت 93 , تور تایلند ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

دیدنی های مشهد

 

باغ ملی مشهد

 

باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد.

 


بنای هارونیه یکی از مکانهای تاریخی مشهد است که در 600 متری  آرامگاه ابوالقاسم فردوسی قرار دارد. این مکان تاریخی که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران آن زمان ساخته شد. در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند. بنای هارونیه مشهد در مرکزیت شهر طوس قرار دارد . شکل این بنا به شکل مکعب میباشد . همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است. این بنا در 25 کیلومتری  جاده ی مشهد واقع شده است.

 

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. 

 

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 

 

 

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

 

 

مطالب مرتبط : مشهد ، تور مشهد ، تور مشهد ارديبهشت 93  , تور مشهد ارزان ، تور مشهد ،



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 دیدنی های چین

 

 

تفریح پر هیجان در چین

دیدنی های چین


از بالای سکوی پرش واقع شده در بالای برج ماکائو، ساختمان های دیگر بسیار ریز و کوچک دیده می شوند. این سکو در ارتفاع 233 متری از زمین واقع شده و بلندترین بانجی جامپینگ موجود در دنیا میباشد. برای این پرش هیجان انگیز و البته  خطرناک ، کابل های ویژه ای طراحی و تعبیه شده است زیرا شخصی که قرار است این پرش را انجام دهد باید صاف به پایین برود و با ساختمان برخوردی نداشته باشد.  ارتفاعی که قرار است خود را از بالای آن پرت کنید، طبقه 75 یک آسمان خراش میباشد و هیجانش در این است که با سرعتی غیر قابل باور و فریادهای طولانی و بلند یک به یک طبقه های این آسمان خراش را رو به پایین پشت سر میگزارید و به طبقه همکف می رسید . انجام این کار در تاریکی شب باعث وحشت و هیجان بیشتری میشود.


تفریح پر هیجان در چین

 

کوه تای در چین

دیدنی های چین


این کوه زیبا به نام تای به عنوان چشم انداز جهان در سازمان یونسکو ثبت شده است در میان چینی ها یک کوه مقدس محسوب می شود. این کوه زیبا در جنوب استان جینیان و شمال شهر تیان قرار دارد و مسیر ارتباطی برای دستیابی به این کوه آسان است.

کوه تای در چین

 
 

پسر آسمان کوهستانی زیبا در چین

 دیدنی های چین

این کوهستان در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ دراستان هونان  چین قرار دارد که مشرف به دره سوکی میباشد. نام "tianzi" به معنی "پسر آسمان" اسک که لقب سنتی امپراتور چین میباشد. این کوهستان دارای اشکال عجیب و غریب و خاصی است. این تیغه های بلند سنگی که درمیان مه کوهستان تصاویری دلربا و زیبا و عجیب را به ایجاد میکند که یادآور افسانه خدایان در آیین چینی است. همچنین این کوهستان دارای آبشارها و غارهای زیبا و عجیب است که به جذابیت و زیبایی این کوهستان اضافه میکند و این منطقه شگفت انگیز را به 10 منطقه برتر توریستی گردشگری کشور چین تبدیل کرده .  منظره های بی ننظیر این کوهستان در4 فصل سال دیدنی و زیباست . بخصوص بعد از بارندگی زیبایی مثال نزدنی و خاصی را به همراه دارد. در این کوهستان گردشگران قادر خواهند بود با آیین ها و غذاهای محلی این بخش چین نیز آشنا شوند و همچنین از هوای پاک و دلچسب این کوهستان زیبا استفاده کنند.  تله کابین در این کوهستان به گردشگران این امکان را می دهد تا به ارتفاع 1300 متری این کوهستان بروند  و جاذبه های دره های اطراف را از بالا ببینند.

 

 کوهستان پسر آسمان

 

کوهستان پسر آسمان ، چین

 

شهری تاریخی و دست نخورده مربوط به چین کهن

دیدنی های چین

شهر تاریخی فنگهانگ در جنوب غربی چین در کوهپایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ قرار دارد که به شکل عجیبی و باورنکردنیی دست نخورده مانده . ساکنان این شهر سنتی زبان محلی خاصی هستند و فرهنگ های خاص خود را دارند. چهره این شهر از قرن 7 تا امروز هیچ تغییری نکرده . در این شهر میتوان بیشتر از 200 بنای تاریخی را پیدا کرد که شاید در شهرهای دیگر این کشور اینهمه آثار تاریخی را نتوان یکجا دید.

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 
 
 

پارک ملی لوسان در کوه های لو چین

 دیدنی های چین

این پارک زیبا ملی در استان جینگزی در کوه های لو قرار دارد. این کوه و مناظر دیدنی آن از دیدنی ترین و بینظیرترین مکان ها در چین به حساب می آید. این مکان دیدنی تنها در میان توریست های خارجی محبوبیت ندارد، بلکه مورد توجه خاص گردشگران داخلی نیز هست.

 پارک ملی لوسان در چین



:: برچسب‌ها: دیدنی های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 مراکز خرید ترکیه

 

 

 مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه


این مرکز خرید بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکی را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 

 

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 


مرکز خرید  olivium جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 

 



تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 



 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای استانبول , تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , نرخ



:: برچسب‌ها: ور ترکیه , تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای استانبول , تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل هایت ریجنسی دبی

 

 

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .

 

 

 

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

 

 

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد . اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد.

 

 

 

هتل سامایا دیره دبی

 


هتل 5ستاره سامایا دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب واقع در منطقه تجاری و اداری دیره میباشد و رو به چشم انداز آب های زیبای دبی واقع شده است . از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی مرکز بین المللی پول دبی بازارهای مدرن دبی و بعضی از مرکزهای خرید شهر رسید.

 

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

 

 

مطالب مرتبط : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ریجنسی دبی , بهتریت هتل های دبی ,  هتل 5 ستاره دبی ,  : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی ,



:: برچسب‌ها: تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 دیدنی های دبی

 

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی مساحتی به اندازه پنج هکتار دارد و میان هتل ساحلی جميرا و هتل معروف برج العرب نیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شامل دو بخش موج سواری و هشت سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا (بعد از آمريکای شمالی) است که از ارتفاع سی و سه متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن دارد.

 

دبی مال

دبی مال
 
یکی از بزرگترین پاساژهای جهان دبی مال است که در مقابل بزرگترین برج جهان یعنی برج دبی قرار گرفته است .مقابل درب ورودی  رقص فواره ها دیدنی و زیبا است که هر روز  ساعت هفت شروع می شود . بخشی از این پاساژ با آکواریوم های زیبا تزئین شده است. در درون این پاساژ عظیم  مکان سردی که پوشیده از برف مصنوعی و دمای آن به زیر صفر میرسد قرار دارد. و تنها محل در دبی است که شما احساس سرما میکنید. این منطقه پیست اسکی مصنوعی دبی است که فوق العاده است.
 
 
 

 

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی

این مسجد یکی از جاذبه های توریستی و مکانهای دیدنی دبی است. و از مشهورترین و زیباترین مسجدهای این شهر است. این مسجد یک منبر بسیار زیبا که با معماری جدید طراحی شده است ویک گنبد زیبا به ارتفاع شانزده متر  و دو مناره به طول چهل متر  دارد . عکس  اين مسجد بر روی اسکناسهای پانصد درهمی به عنوان نماد چاپ شده است. در ساخت نمای   اين مسجد از سنگهای بسیارعالی  به رنگ کرمی استفاده شده است. مسجد جمیرا در هنگام غروب آفتاب و شب به سبب نور پردازی عالی بسیار دیدنی و جذاب است .

 

 

جزایر پالم جمیرا دبی

جزایر پالم جمیرا دبی

یکی از مکانهای جذاب و دیدنی دبی،پالم‌ جمیرا‌ است.جزایر پالم‌ از جزایر مصنوعی دبی است .این جزایر بزرگترین جزایر در جهان محسوب می شوند.این جزایر به نام پالم‌ جبل‌ علی و پالم دیره‌ نامیده می شوند. این جزایر به وسیله ی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ احداث شدند برای جذب توریست.پالم دیره از یک میلیارد متر مکعب ماسه و تخته سنگ ساخته شده است.بیشتر از صد هتل مدرن ،آپارتمانها و تفریحگاههای ساحلی رستورانها،استخرهای آب گرم ،پارکهای آبی و تفریحی ،مراکز خریدو امکانات ورزشی در میان این سه جزیره قرار گرفته است.

 

سرزمین عجایب دبی

سرزمین عجایب دبی

این پارک یکی از زیباترین پارک های خاور میانه است .و دارای سه قسمت است پارک آبی،پارک سرگرمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد.دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان ارائه می شود.و تمام سنی می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.در کنار این پارک فروشگاهها استخرها  و شترسواری وجود دارد.

 

پارک خور دبی

 

 

 پارک خور یکی از مکانهای دیدنی دبی است.این پارک در ساحل خور دبی و و قسمت بردبی دبی قرار دارد وطولی به اندازه ی دو کیلومتر در ساحل خور دارد.سرزمین عجایب و شهر بچه ها در کنار این پارک نیز واقع شده است.این پارک شامل اسکله ی ماهیگیری،رستورانها،باغهای بزرگ،مسیرهای مخصوص  پیاده روی و دو،آمفی تئاتر،پارک بازی مخصوص کودکان،تله کابین با ارتفاع سی متر،موزه ی کودکان است و همچنین در درب ورودی شماره دو میتوانید موتورسیکلت اجاره کنید و به مدت یک ساعت در پارک گردش کنید.

 

پیست اسکی دبی

 پیست اسکی دبی

یکی از مکانهای دیدنی و تفریحی دبی پیست اسکی دبی‌ است.این پیست شامل پنج دور با ارتفاع و شیب مختلف است که بیشترین دور دارای طول چهار صد متر و ارتفاع بیش از شصت متر است.این پیست اسکی مساحتی به اندازه سه هزار متر مربع دارد.و مجهز به تمام امکانات اسکی است و تله کابین است.

 

 

 

مطالب مرتبط : تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت



:: برچسب‌ها: تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی , تورهای خوب دبی , تور لحظه آخری دبی , تور ارزان دبی , نرخ تورهای دبی , مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی , بهترین مرکز خرید دبی , هتل هایت ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 کلوپ تفریحات دریایی کشتی یونانی کیش
 


این کلوپ تفریحی دارای جت اسکی ، بانانا ، شاتل ، قایق تندرو ، اسکی روی آب ، جت بوت ، قابق پاراسل ، ماهیگیری میباشد. علاقه مندان به تفریحات دریایی میتوانند به آدرس کیش، انتهای پارک کشتی یونانی مراجعه کنند.

 

پيست باگي كيش



پيست باگي جزیره کیش به طول 400 متر با ماشينهای 2 نفره، آماده سرویس دهی به باگي سواران در جزيره كيش می باشد. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنماهای حرفه اي و کار کشته و با موتور چهار چرخ ATV در جلو، باگي سواران را در مسيرهایی که دارای جاذبه های گردشگري میباشد مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني راهنمایی میکنند. مسافران تور کیش برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیقتر در این زمیه مي توانيد با شماره 9312737 0764 تماس بگیرند.

 

 

امکانات و خدمات تفريحات دريايي کیش شامل جت اسكي، اسكي روي آب، دوره هاي آموزش غواصي برای مبتدیان، ماهيگيري، گشت تفريحي دور جزيره، آكواريوم شناور، تور جزاير اطراف، گشت با قايق تندرو، چتر پاراسل، قايق هاي بانانا،پدالی و شاتل سواری است که این تفریحات پر هیجان از صبح تا بعد ازظهر ادامه خواهد داشت.

 



ثبت نام متقاضيان برای تورهای سافاري در اکثر هتل هاي کیش و مجتمع هاي تجاري و يا رزواسيون خود مجموعه سافاری انجام میشود به همراه با ترانسفر رایگان به مجموعه سافاری ، توقف بين راه برای استراحت و عکاسي ، دیدن غرفه هاي صنايع دستي ، صرف غذا و انواع نوشيدني ها در رستوران همراه با موسقي زنده  ، بازگشت به هتل بوسیله ماشین های ون و ميني بوس و خدمات ویژه VIP انجام میشود. 

 

سافاری جزیره کیش

 

سافاری جزیره کیش

 


 اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلیکیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان تعبیه شده است .

 



این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .

 


اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که می توان با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . 

 

 

مطالب مرتبط: کیش ، تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور  کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  ، تورهای ویژه فروردین ماه کیش ،  تور کیش ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش بهار 93  ، تور کیش بهاری  , تور دقیقه 90 کیش , تور کیش فروردین ،  تور کیش اردیبهشت 93  ,  تور کیش ویژه فروردین  ، تور کیش ارزان , تور کیش اردیبهشت ماه , تور کیش 1393 , قیمت تور کیش , تور کیش بهار 93  ,  تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتلهای کیش , تور کیش فروردین 93 , تورهای فروردین , تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش فروردین 93  , تورهای اردیبهشت کیش , تور کیش فروردین 93  ,  نرخ تورهای کیش , تور کیش نوروز 93  ,  تفریحات کیش , تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,  رستورانهای کیش , دیدنی های کیش , مراکز خرید کیش , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش , جزیره کیش , تور کیش , تور کیش فروردین 93  ,  تور کیش ،  تور کیش ارزان    ,  کیش ، تور کیش ، تور کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای نوروز کیش  ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش نوروز 93 , تور دقیقه 90 کیش , تور دقیقه نود کیش , کیش ، تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور  کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  ، تورهای ویژه فروردین ماه کیش ،  تور کیش ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش بهار 93  ، تور کیش بهاری  , تور دقیقه 90 کیش , تور کیش فروردین ،  تور کیش اردیبهشت 93  ,  تور کیش ویژه فروردین  ، تور کیش ارزان , تور کیش اردیبهشت ماه , تور کیش 1393 , قیمت تور کیش , تور کیش بهار 93  ,  تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتلهای کیش , تور کیش فروردین 93 , تورهای فروردین , تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش فروردین 93  , تورهای اردیبهشت کیش , تور کیش فروردین 93  ,  نرخ تورهای کیش , تور کیش نوروز 93  ,  تفریحات کیش , تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,  رستورانهای کیش , دیدنی های کیش , مراکز خرید کیش , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش , جزیره کیش , تور کیش , تور کیش فروردین 93  ,  تور کیش ،  تور کیش ارزان    ,  کیش ، تور کیش ، تور کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای نوروز کیش  ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش نوروز 93 , تور دقیقه 90 کیش , تور دقیقه نود کیش , کیش ، تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور  کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  ، تورهای ویژه فروردین ماه کیش ،  تور کیش ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش بهار 93  ، تور کیش بهاری  , تور دقیقه 90 کیش , تور کیش فروردین ،  تور کیش اردیبهشت 93  ,  تور کیش ویژه فروردین  ، تور کیش ارزان , تور کیش اردیبهشت ماه , تور کیش 1393 , قیمت تور کیش , تور کیش بهار 93  ,  تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتلهای کیش , تور کیش فروردین 93 , تورهای فروردین , تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش فروردین 93  , تورهای اردیبهشت کیش , تور کیش فروردین 93  ,  نرخ تورهای کیش , تور کیش نوروز 93  ,  تفریحات کیش , تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,  رستورانهای کیش , دیدنی های کیش , مراکز خرید کیش , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش , جزیره کیش , تور کیش , تور کیش فروردین 93  ,  تور کیش ،  تور کیش ارزان    ,  کیش ، تور کیش ، تور کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای نوروز کیش  ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش نوروز 93 , تور دقیقه 90 کیش , تور دقیقه نود کیش

 



:: برچسب‌ها: تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

ارک هنر کیش



 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . اما بخاطر لذت بردن مسافران تور کیش و گردشگران داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.



این گذر در کیش مکانی است که در آن تندیسی از هنرمندان معروف و مشهور را به نمایش گذاشته ان . هدف از این کار شناساندن و معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

 

شهر زیر زمینی کاریز تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزيره را تامين میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.

شهر تاریخی حريره در کنار دفاتر و ساختمان هاي بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هكتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .

 


از دیگر جاذبه های جزیره کیش است که از این بنای زیبا کمتر یاد شده است و کمتر به این خانه عیانی توجه شده. خانه عیانی کیش به جا مانده از خانه های باستانی است که در زمانهای قدیم بیشتر در شهرهای کاشان و یزد بچشم میخورده است . خانه عیانی کیش بزرگ بوده و دارای وسعت زیادی میباشد .اثرهایی که از این خانه به جا مانده است این بنا مربوط به دوره ایلخانی می باشد.



در داخل محوطه پارك دلفين ها باغ پرندگان کیش با بيش از ۵۷ گونه پرنده شامل پليكان ، شترمرغ ، طوطي ماكائو ، انواع گوناگون لك لك ، توكان ، توركو، قو ، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي کمیابی مثل تمساح پوزه كوتاه  بدون تردید يكي از خاصترین مراكز نگهداري پرندگان در ایران است.


آدرس: جزيره كيش، پارك دلفين    تلفن:۴۴۴۵۲۳۷ 0764      فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764         ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي۲۰:۳۰

 

 

 

مطالب مرتبط: کیش ، تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور  کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  ، تورهای ویژه فروردین ماه کیش ،  تور کیش ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش بهار 93  ، تور کیش بهاری  , تور دقیقه 90 کیش , تور کیش فروردین ،  تور کیش اردیبهشت 93  ,  تور کیش ویژه فروردین  ، تور کیش ارزان , تور کیش اردیبهشت ماه , تور کیش 1393 , قیمت تور کیش , تور کیش بهار 93  ,  تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتلهای کیش , تور کیش فروردین 93 , تورهای فروردین , تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش فروردین 93  , تورهای اردیبهشت کیش , تور کیش فروردین 93  ,  نرخ تورهای کیش , تور کیش نوروز 93  ,  تفریحات کیش , تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,  رستورانهای کیش , دیدنی های کیش , مراکز خرید کیش , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش , جزیره کیش , تور کیش , تور کیش فروردین 93  ,  تور کیش ،  تور کیش ارزان    ,  کیش ، تور کیش ، تور کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای نوروز کیش  ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش نوروز 93 , تور دقیقه 90 کیش , تور دقیقه نود کیش , کیش ، تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور  کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  ، تورهای ویژه فروردین ماه کیش ،  تور کیش ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش بهار 93  ، تور کیش بهاری  , تور دقیقه 90 کیش , تور کیش فروردین ،  تور کیش اردیبهشت 93  ,  تور کیش ویژه فروردین  ، تور کیش ارزان , تور کیش اردیبهشت ماه , تور کیش 1393 , قیمت تور کیش , تور کیش بهار 93  ,  تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتلهای کیش , تور کیش فروردین 93 , تورهای فروردین , تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش فروردین 93  , تورهای اردیبهشت کیش , تور کیش فروردین 93  ,  نرخ تورهای کیش , تور کیش نوروز 93  ,  تفریحات کیش , تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,  رستورانهای کیش , دیدنی های کیش , مراکز خرید کیش , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش , جزیره کیش , تور کیش , تور کیش فروردین 93  ,  تور کیش ،  تور کیش ارزان    ,  کیش ، تور کیش ، تور کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای نوروز کیش  ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش نوروز 93 , تور دقیقه 90 کیش , تور دقیقه نود کیش , کیش ، تور کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش ارزان ، تور کیش ، تور  کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای کیش ، تور کیش اردیبهشت 93  ، تورهای ویژه فروردین ماه کیش ،  تور کیش ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش بهار 93  ، تور کیش بهاری  , تور دقیقه 90 کیش , تور کیش فروردین ،  تور کیش اردیبهشت 93  ,  تور کیش ویژه فروردین  ، تور کیش ارزان , تور کیش اردیبهشت ماه , تور کیش 1393 , قیمت تور کیش , تور کیش بهار 93  ,  تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتلهای کیش , تور کیش فروردین 93 , تورهای فروردین , تور کیش اردیبهشت 93  , تور کیش فروردین 93  , تورهای اردیبهشت کیش , تور کیش فروردین 93  ,  نرخ تورهای کیش , تور کیش نوروز 93  ,  تفریحات کیش , تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,  رستورانهای کیش , دیدنی های کیش , مراکز خرید کیش , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش , جزیره کیش , تور کیش , تور کیش فروردین 93  ,  تور کیش ،  تور کیش ارزان    ,  کیش ، تور کیش ، تور کیش فروردین 93  ، رزرو تورهای نوروز کیش  ، نرخ ویژه تور کیش  ، تور کیش , تور لحظه آخری کیش ، تور کیش نوروز 93 , تور دقیقه 90 کیش , تور دقیقه نود کیش



:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi



باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد.


بنای هارونیه یکی از مکانهای تاریخی مشهد است که در 600 متری  آرامگاه ابوالقاسم فردوسی قرار دارد. این مکان تاریخی که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران آن زمان ساخته شد. در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند. بنای هارونیه مشهد در مرکزیت شهر طوس قرار دارد . شکل این بنا به شکل مکعب میباشد . همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است. این بنا در 25 کیلومتری  جاده ی مشهد واقع شده است.


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

 

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 

 

 

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

 

 

مطالب مرتبط : مشهد ، تور مشهد ، تور مشهد ارديبهشت 93  , تور مشهد ارزان ، تور مشهد ، تور  مشهد فروردين 93  ، رزرو تورهاي مشهد ، تور مشهد ارديبهشت 93  ، تورهاي ويژه فروردين ماه مشهد ،  تور مشهد ، نرخ ويژه تور مشهد , تور مشهد بهار 93   ، تور مشهد , تور لحظه آخري مشهد ، تور مشهد بهار 93  ، تور مشهد بهاري  , تور دقيقه 90 مشهد , تور مشهد فروردين ،  تور مشهد ارديبهشت 93  ,  تور مشهد ويژه فروردين  ، تور مشهد ارزان , تور مشهد ارديبهشت ماه , تور مشهد 1393 , قيمت تور مشهد , تور مشهد بهار 93  ,  تور لحظه آخري مشهد  , تور مشهد فروردین 93 , قيمت تور مشهد , , تور مشهد با قطار , هتلهاي مشهد , تور مشهد فروردين 93 , تورهاي فروردين , تور مشهد ارديبهشت 93  , تور مشهد فروردين 93  , تورهاي ارديبهشت مشهد  , تور لحظه آخری مشهد , تور مشهد فروردين 93  ,  نرخ تورهاي مشهد , تور مشهد بهار 93  ,  تفريحات مشهد , تفريحات مشهد , جاذبه هاي مشهد, تور لحظه آخری مشهد  ,  رستورانهاي مشهد , ديدني هاي مشهد , مراکز خريد مشهد , تور مشهد ارديبهشت 93 , تور مشهد ,  تور مشهد , تور مشهد فروردين 93  ,  تور مشهد, تور مشهد با قطار ،  تور مشهد ارزان ، رزرو تورهاي نوروز مشهد   , تور مشهد بهار 93 ، نرخ ويژه تور مشهد  , تور لحظه آخري کيش , تور مشهد فروردین 93 , مشهد ، تور مشهد ، تور مشهد ارديبهشت 93  , تور مشهد ارزان ، تور مشهد ، تور  مشهد فروردين 93  ، رزرو تورهاي مشهد ، تور مشهد ارديبهشت 93  ، تورهاي ويژه فروردين ماه مشهد ،  تور مشهد ، نرخ ويژه تور مشهد , تور مشهد بهار 93   ، تور مشهد , تور لحظه آخري مشهد ، تور مشهد بهار 93  ، تور مشهد بهاري  , تور دقيقه 90 مشهد , تور مشهد فروردين ،  تور مشهد ارديبهشت 93  ,  تور مشهد ويژه فروردين  ، تور مشهد ارزان , تور مشهد ارديبهشت ماه , تور مشهد 1393 , قيمت تور مشهد , تور مشهد بهار 93  ,  تور لحظه آخري مشهد  , تور مشهد فروردین 93 , قيمت تور مشهد , , تور مشهد با قطار , هتلهاي مشهد , تور مشهد فروردين 93 , تورهاي فروردين , تور مشهد ارديبهشت 93  , تور مشهد فروردين 93  , تورهاي ارديبهشت مشهد  , تور لحظه آخری مشهد , تور مشهد فروردين 93  ,  نرخ تورهاي مشهد , تور مشهد بهار 93  ,  تفريحات مشهد , تفريحات مشهد , جاذبه هاي مشهد, تور لحظه آخری مشهد  ,  رستورانهاي مشهد , ديدني هاي مشهد , مراکز خريد مشهد , تور مشهد ارديبهشت 93 , تور مشهد ,  تور مشهد , تور مشهد فروردين 93  ,  تور مشهد, تور مشهد با قطار ،  تور مشهد ارزان ، رزرو تورهاي نوروز مشهد   , تور مشهد بهار 93 ، نرخ ويژه تور مشهد  , تور لحظه آخري کيش , تور مشهد فروردین 93 , مشهد ، تور مشهد ، تور مشهد ارديبهشت 93  , تور مشهد ارزان ، تور مشهد ، تور  مشهد فروردين 93  ، رزرو تورهاي مشهد ، تور مشهد ارديبهشت 93  ، تورهاي ويژه فروردين ماه مشهد ،  تور مشهد ، نرخ ويژه تور مشهد , تور مشهد بهار 93   ، تور مشهد , تور لحظه آخري مشهد ، تور مشهد بهار 93  ، تور مشهد بهاري  , تور دقيقه 90 مشهد , تور مشهد فروردين ،  تور مشهد ارديبهشت 93  ,  تور مشهد ويژه فروردين  ، تور مشهد ارزان , تور مشهد ارديبهشت ماه , تور مشهد 1393 , قيمت تور مشهد , تور مشهد بهار 93  ,  تور لحظه آخري مشهد  , تور مشهد فروردین 93 , قيمت تور مشهد , , تور مشهد با قطار , هتلهاي مشهد , تور مشهد فروردين 93 , تورهاي فروردين , تور مشهد ارديبهشت 93  , تور مشهد فروردين 93  , تورهاي ارديبهشت مشهد  , تور لحظه آخری مشهد , تور مشهد فروردين 93  ,  نرخ تورهاي مشهد , تور مشهد بهار 93  ,  تفريحات مشهد , تفريحات مشهد , جاذبه هاي مشهد, تور لحظه آخری مشهد  ,  رستورانهاي مشهد , ديدني هاي مشهد , مراکز خريد مشهد , تور مشهد ارديبهشت 93 , تور مشهد ,  تور مشهد , تور مشهد فروردين 93  ,  تور مشهد, تور مشهد با قطار ،  تور مشهد ارزان ، رزرو تورهاي نوروز مشهد   , تور مشهد بهار 93 ، نرخ ويژه تور مشهد  , تور لحظه آخري کيش , تور مشهد فروردین 93



:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 
منطقه گومبت واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی جای خوبی بای استراحت است.

 

سجد ینی جناب احمد بزرگترین مسجد عثمانی ها در آنکارا به حساب می آید. این بنای عظیم و زیبا را استاد سینان معروف ، معمار چیره دست قرن شانزدهم طراحی کرده و ساخته شده است. اگر چه منبر و محراب این مسجد از جنس مرمر سفید می باشد اما خود مسجد از سنگ آنکارا که سنگ سماق قرمز رنگ است ساخته شده و نمونه ای از کار ظریف دست محسوب می شود این بنا در خیابان اولوجانلار قرار دارد.

در این کاخ زیبا تقریبا 200 فرش و قالیچه که در کارخانه قالی بافی قصر بافته شده است وجود دارد. در ضمن تمام اشیا از جمله گلدانها و چارجوب آینه ها و کریستالها در این قصر موزه وجود دارد. همچنین 582 شمعدان نقره در این کاخ وجود دارد. از 280 گلدان بعدی 59 عدد از چین ، 29 عدد سئور فرانسه ، 26 عدد ژاپن ، 46 عدد ستاره و بقیه از سایر کشورهای اروپا وارد شده است.

 

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول

 

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول

 


این مکان بهشت روی زمین به حساب می آید. ایدر یایلاسی ( Ayder Yaylası) در منطقه کارادنیز در ۱۵ کیلومتری شهر چاملی همشین قرار دارد . منطقه ای ییلاقی و زیبا پوشیده شده از جنگل پراز درختان سبز و آبهای رونده که روحی تازه را به آدمی میبخشد .همچنین دارای ابگرمهای معدنی نیز می باشد . این مکان در اغلب فصول سال دارای هوایی بارانی است .بهترین زمان سفر به این مکان زیبا تابستان است . باران در فصل تابستان در این مکان کمتر میبارد. اکثر خانه ها یکی از اتاق های خود را با قیمت مناسب بصورت پانسیون در اختیار مسافران قرار میدهند تا بتوانند در این مکان زیبا اقامت داشته باشند .چنانکه با ماشین شخصی سفر می کنید بعد از گذر از مرز بازرگان مسیر ارزروم- ترابزون –ریزه و سپس به چاملی همشین خواهید رسید . و بعد از ۱۵ کیلومتر در ییلاق ایدر خواهید بود .

 ایدریایلاسی در ترکیه

  


    
ريك يكي از شهرهاي آنتاليا میباشد و موقعیت آسپندوس " Aspendos "  مهمترين موقعیت شهر " Pamfilya " است. تئاتر آسپندوس كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود.

 

آسپندوس ترکیه آنتالیا

 

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است . در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه بوده است . در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.

 

 

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

مطالب مرتبط : ترکیه ، تور ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  , تور ترکیه ارزان ، تور ترکیه ، تور  ترکیه فروردين 93   , تور ترکیه بهار 93 ، رزرو تورهاي ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  ، تورهاي ويژه فروردين ماه ترکیه ،  تور ترکیه ، نرخ ويژه تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93 , تور ترکیه فروردین 93   ، تور ترکیه , تور لحظه آخري ترکیه ، تور ترکیه بهار 93  ، تور ترکیه بهاري  , تور دقيقه 90 ترکیه  , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه فروردين ،  تور ترکیه ارديبهشت 93  ,  تور ترکیه ويژه فروردين  ، تور ترکیه ارزان , تور لحظه آخری ترکیه  , تور ترکیه ارديبهشت ماه , تور ترکیه 1393 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93  ,  تور لحظه آخري ترکیه  , تور ترکیه فروردین 93 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه با قطار , هتلهاي ترکیه , تور ترکیه فروردين 93 , تورهاي فروردين , تور ترکیه ارديبهشت 93    , تور ترکیه , نرخ تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور استانبول , تور ترکیه آنتالیا ,  تور آنتالیا , تور استانبول , امکانات هتل های استانبول , تور ترکیه استانبول , قیمت تورهای ترکیه , تور ترکیه استانبول , ترکیه ، تور ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  , تور ترکیه ارزان ، تور ترکیه ، تور  ترکیه فروردين 93   , تور ترکیه بهار 93 ، رزرو تورهاي ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  ، تورهاي ويژه فروردين ماه ترکیه ،  تور ترکیه ، نرخ ويژه تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93 , تور ترکیه فروردین 93   ، تور ترکیه , تور لحظه آخري ترکیه ، تور ترکیه بهار 93  ، تور ترکیه بهاري  , تور دقيقه 90 ترکیه  , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه فروردين ،  تور ترکیه ارديبهشت 93  ,  تور ترکیه ويژه فروردين  ، تور ترکیه ارزان , تور لحظه آخری ترکیه  , تور ترکیه ارديبهشت ماه , تور ترکیه 1393 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93  ,  تور لحظه آخري ترکیه  , تور ترکیه فروردین 93 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه با قطار , هتلهاي ترکیه , تور ترکیه فروردين 93 , تورهاي فروردين , تور ترکیه ارديبهشت 93    , تور ترکیه , نرخ تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور استانبول , تور ترکیه آنتالیا ,  تور آنتالیا , تور استانبول , امکانات هتل های استانبول , تور ترکیه استانبول , قیمت تورهای ترکیه , تور ترکیه استانبول ,ترکیه ، تور ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  , تور ترکیه ارزان ، تور ترکیه ، تور  ترکیه فروردين 93   , تور ترکیه بهار 93 ، رزرو تورهاي ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  ، تورهاي ويژه فروردين ماه ترکیه ،  تور ترکیه ، نرخ ويژه تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93 , تور ترکیه فروردین 93   ، تور ترکیه , تور لحظه آخري ترکیه ، تور ترکیه بهار 93  ، تور ترکیه بهاري  , تور دقيقه 90 ترکیه  , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه فروردين ،  تور ترکیه ارديبهشت 93  ,  تور ترکیه ويژه فروردين  ، تور ترکیه ارزان , تور لحظه آخری ترکیه  , تور ترکیه ارديبهشت ماه , تور ترکیه 1393 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93  ,  تور لحظه آخري ترکیه  , تور ترکیه فروردین 93 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه با قطار , هتلهاي ترکیه , تور ترکیه فروردين 93 , تورهاي فروردين , تور ترکیه ارديبهشت 93    , تور ترکیه , نرخ تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور استانبول , تور ترکیه آنتالیا ,  تور آنتالیا , تور استانبول , امکانات هتل های استانبول , تور ترکیه استانبول , قیمت تورهای ترکیه , تور ترکیه استانبول ,ترکیه ، تور ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  , تور ترکیه ارزان ، تور ترکیه ، تور  ترکیه فروردين 93   , تور ترکیه بهار 93 ، رزرو تورهاي ترکیه ، تور ترکیه ارديبهشت 93  ، تورهاي ويژه فروردين ماه ترکیه ،  تور ترکیه ، نرخ ويژه تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93 , تور ترکیه فروردین 93   ، تور ترکیه , تور لحظه آخري ترکیه ، تور ترکیه بهار 93  ، تور ترکیه بهاري  , تور دقيقه 90 ترکیه  , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه فروردين ،  تور ترکیه ارديبهشت 93  ,  تور ترکیه ويژه فروردين  ، تور ترکیه ارزان , تور لحظه آخری ترکیه  , تور ترکیه ارديبهشت ماه , تور ترکیه 1393 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه بهار 93  ,  تور لحظه آخري ترکیه  , تور ترکیه فروردین 93 , قيمت تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه با قطار , هتلهاي ترکیه , تور ترکیه فروردين 93 , تورهاي فروردين , تور ترکیه ارديبهشت 93    , تور ترکیه , نرخ تور ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور استانبول , تور ترکیه آنتالیا ,  تور آنتالیا , تور استانبول , امکانات هتل های استانبول , تور ترکیه استانبول , قیمت تورهای ترکیه , تور ترکیه استانبول



:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1393 | نظرات ()